Welkom op mijn Boekenblog

Welkom op mijn Boekenblog!

Boeken lezen is mijn hobby & m'n passie. Vroeger vond je mij veel in de bibliotheek. Daar genoot ik van, de boeken van Paul Biegel verslond ik als het ware..ik zat er gewoon helemaal in! Als je uitvliegt, druk hebt, kan dat wel eens veranderen. En heb je soms minder tijd om een mooi boek te pakken. Na een flinke verandering / lifechanger..kwam ik weer op het pad van de boeken. Nu ongeveer 5 jaar geleden. En daar word ik daar gewoon helemaal blij van: nieuwe boekentips, nieuwe boeken met mooie onderwerpen, nieuwe boeken ontdekken van onbekende schrijvers.. afijn het is genieten.

Graag deel ik mijn passie voor de boeken, via deze blog, via Facebook, ed.

Mijn Reading Challenge 2016 is gezet op 50 boeken. Wel ambitieus, maar zoo leuk. ( ja met 2 oo's) .

Je kan mij vinden en volgen op Hebban, Goodreads, Facebook, en Bloglovin..en op deze leuke plek: 

mn eigen-pas-begonnen-boekenblog..dus enjoy!

Een reactie plaatsen is altijd leuk!

Groeten, Annette





Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

De Camino - Anya Niewierra - De recensie

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.