Santa Montefiore & Kippenvel

Kippenvel momentje






Het kippenvel moment..dat je / mijn recensie in Libelle nr 20 staat. De Santa Montefiore-special. Zoo gaaf! 


Via Libelle Leest werd ik ingeloot, om samen met een aantal anderen een vooruitleesexemplaar te mogen lezen van "De laatste roos van de zomer" van Santa Montefiore. Mijn leeservaring is te lezen elders op dit blog. In Libelle nummer 20 zou een item staan, over dit nieuwe en mooie boek van Santa Montefiore. En kijk op onderstaande foto: Een stukje van mijn recensie staat dus nu vermeld in de Libelle nr 20.

Het boek is de laatste van de serie over de Vrouwen van Deverill. Het is werkelijk een prachtig boek.

Kijk en geniet! En een heel fijn weekend



En hartelijke groet, van mij.
Annette

Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie