Binnenkort op dit blog: Arno van de Kieboom

Voor de maand juni: "Voor het leven getekend"


Titel: Voor het leven getekend
Auteur: Arno van de Kieboom
Uitgeverij: Keytree
Genre: Roman
Editie: juni 2017




Beste Lezers,

De auteur Arno van de Kieboom vroeg mij zijn boek te lezen voor een eerlijke recensie. Hoe prachtig is dat! Ik doe het met groot plezier, want lezen is mijn passie. 

Van de week plofte hij door de brievenbus. De auteur zelf is over de cover/ lay-out nog niet geheel tevreden, maar..dat is voor mij niet erg. Het gaat natuurlijk om de inhoud.

"De thriller: "Voor het leven getekend" is een heftig, spraakmakend boek.

Het heeft een gevoelig onderwerp, waar helaas veel kinderen en ouders mee te maken hebben. Veel te vaak zelfs.
Het is levendig, in spreektaal geschreven boek."

Met interesse zal ik het gaan lezen, het staat op de rol, voor de maand juni.
Tot later.

groeten,
Annette Overvoorde
Birdysboeken.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie