Terugblik: Meet & Friet, te Scheveningen

10 juni jl: Meet & Friet, te Scheveningen 







Beste Lezers,

Op zaterdag 10 juni was er de Meet & Friet, in plaats van een gewone & saaie signeersessie, bedacht het team van Thrillerlezers & de Uitgeverij Letterrijn nu een ludieke andere manier..de Meet met Friet. Superleuk bedacht en dat was het ook, super gezellig.  


Annette Overvoorde- Birdy's Boeken Blog

Nu vind ik een signeersessie niet echt saai, want je moet zelf je feestje maken zeg ik altijd, maar goed. Het was een zeer originele manier van meeten met veel frieten. En zo gebeurde het ook. 

Wie waren er aanwezig? Inki Kroon, Miriam Bakker-van Der Linden, Ann Knz, Bianca Maartense, Danielle Henssen, Lilian Brugel, Annette Overvoorde, Elly van der Meer, Mascha Dierdorp Roeleveld, Julia Emilja, Pjotr Vreeswijk, Bianca Nederlof, Karin Hazendonk, Melissa Skaye, Theo van Rijn. 

Theo van Rijn- Letterrijn

Een aantal voor mij onbekend, dus ik begon een leuk gesprek met Theo van Rijn. Theo, geboren in 1956, is eigenlijk door de laatste wens van zijn broer de uitgeverij begonnen. Het was boeiend te horen hoe dit tot stand kwam.

Al snel kwam de zon tot een goed hoogtepunt, de warmte steeg en de drankjes en frieten gaven zeker wat verkoeling.


Sandra Salome & Inki Kroon aan de friet.
Karin Hazendonk in gesprek met Bianca Nederlof

Naast het "meeten" met de auteurs, was het ook heerlijk met die frieten, haha.
Qua weer mochten we echt niet klagen. Het zonnetje scheen, de lucht was blauw...dus ja, dat wil een mens ..toch? nou?.

Annette & Melissa Skaye

Door deelname aan de leesclub van ThrillZone voor het boek "In onschuld", wat nog niet was afgerond, maakte ik kennis met de schrijfstijl en boeken van Melissa Skaye. Het was echt een verrassing haar te mogen ontmoeten. Hier signeert ze het mooie boek voor mij. Ze leest zelf niet veel boeken, maar wel op vakantie, aldus Melissa.  Haar boek VT4, de vierde uit de VT-reeks, komt in het najaar van 2017 uit. En ik ben al erg nieuwsgierig geworden naar dit boek. Prachtig hoe je zulke leuke mensen mag ontmoeten.

Inki & Miriam beginnen met de kwis

Naast het gesmikkel en gekwebbel, begon de leuke kwis. Inki Kroon en Miriam zaten er al helemaal klaar voor. Er stonden 3 belletjes klaar, dus wie het antwoord wist..die moest als een haas gaan drukken, om het boekenpakket te winnen. Erg genoten van de vragen..en sommige antwoorden.


toedeloe!

Aan alle fun komt een einde, en het was tijd voor het volgende feest. dus vertrokken wij met enige weemoed, richting huis.

Veel dank voor Inki Kroon En Miriam. Natuurlijk ook voor Uitgeverij Letterrijn.
Erg genoten en weer nieuwe mensen ontmoet & nieuwe boeken gespot om te lezen voor mijn blog.
Warme zonnige birdy-groeten,
Annette Overvoorde

Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie