De Karin Hazendonk Blogtour van 15 september t/m 30 oktober 2017

Aankondiging Blogtour


Titel: Waanidee
Auteur: Karin Hazendonk
Uitgeverij: Letterrijn





Beste lezers,

Er komt wat leuks aan: een echte blogtour, op dit blog. Geweldig toch?

Met veel plezier mag ik deelnemen aan de Karin Hazendonk blogtour. Hierbij zal haar nieuwe boek "Waanidee" een periode lang in de spotlights staan.  De start is op 15 september en Hanneke Timor-Centi bijt op die dag de spits af. In totaal nemen 15 bloggers je mee ..naar het spannende verhaal dat "Waanidee" heet. 

Op 22-23-24 oktober neem ik het stokje over, om het boek onder de aandacht te brengen. En zal ik mijn recensie en bevindingen met jullie delen.
Houd dit blog dus maar goed in de gaten en Save the Date! 

Groeten en fijne dag!

Annette Overvoorde
Birdy's Boeken

Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

De Camino - Anya Niewierra - De recensie

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.