Binnenkort- Marelle Boersma- Chateau de Provence


Birdy's Brievenbus: Uitgekomen & Binnenkort


Titel: Chateau de Provence
Auteur: Marelle Boersma
Uitgeverij: De Crime Compagnie

Genre: Thriller
Verschijningsdatum: 22 februari 2018

ISBN: 9789461093042 , 9789461093202


Ontvangen van de Crime Compagnie, waarvoor dank!




Beste lezers,


Vandaag plofte deze in de brievenbus. Wat een prachtige cover heeft deze. Het is een heel mooi boek, wat verschijnt uit de postenvelop. En oef..wat heb ik hier zin in. De recensie volgt binnenkort.

Allereerst feliciteer ik Marelle Boersma, met dit mooie boek. Het eerste in de serie van "Ik vertrek". Chapeau!



De auteur:

Marelle Boersma is auteur en schrijfdocent. Begin 2018 verschijnt de eerste thriller in de nieuwe Ik-vertrek Thriller serie: Chateau de Provence. Sinds ikzelf vertrokken ben naar het buitenland weet ik precies hoe spannend het is om al je zekerheden, je familie, kinderen én je vaste baan achter te laten. Eerder schreef ik al verschillende thrillers over actuele misstanden, vaak gebaseerd op waargebeurde verhalen van slachtoffers. Met deze onderwerpkeuze beweeg ik me op de grens van waarheid en fictie. Inmiddels zijn er al ruim tien thrillers verschenen, waaronder...

Het verhaal via flaptekst

Na een moeilijke periode in hun huwelijk willen Julia en haar man Luuc een nieuwe start maken. Als Luuc een Frans kasteel kan kopen met een grote olijvenboomgaard, vertrekken ze naar de Provence, de streek waar ze elkaar twaalf jaar geleden ontmoet hebben. Hun oude droom om beautyvakanties te gaan organiseren wordt werkelijkheid. Als Julia korte tijd na Luuc arriveert is de plaatselijke bevolking in mineur: de geliefde kunstenares Cherie is vermist. Dan wordt in het kasteel een lijk van een jonge vrouw ontdekt...

Binnenkort volgt de recensie. Blijf op de hoogte, en geef je mailadres in, aan de rechterkolom. Zo mis je geen enkel bericht, van Birdy's Boeken.

Hartelijke groeten,

Annette Overvoorde

Biry's Boeken



Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

De Camino - Anya Niewierra - De recensie

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.