WINACTIE 25 mei - 31 mei Wie jarig is trakteert.

Er is er 1 jarig, hoera, hoera. 


Deze leuke boekenblog viert vandaag precies zijn 1-jarige verjaardag. Dat verdient een feestje. Daarnaast komt mijn quote op de achterflap van het boek Prooi, van Lydia van Houten. Dat is dubbel zo leuk.




Vandaag start de winactie dan ook van dit mooie boek -Prooi-. Uitgeverij Kabook stelt een exemplaar beschikbaar. Waarvoor dank. Meer over het boek en de schrijfster vind je hier op mijn blog.
Het boek komt uit op 9 juni, en de uitgeverij zal het boek dan medio juni naar de winnaar opsturen.


Hoe doe je mee?

1. Like de boekenfacebookpagina Annette leest birdy's boeken.

2. Zet je reactie onderaan dit blogje, zodat ik kan zien dat je meedoet.
Heb je geen gmail, dan graag je reactie plaatsen, op de facebook-pagina. 
3. Openbaar delen op facebook is lief.
4. Alleen voor adressen in Nederland en Belgié.

Alleen door te voldoen aan bovenstaande spelregels, doe je mee aan deze winactie. Je naam moet wel goed zichtbaar zijn. 

De actie start vandaag 25 mei 2017, om 21.15 uur. en duurt tot en met woensdag 31 mei 21.15 uur. Donderdag 1 juni maak ik de winnaar bekend op dit blog. 

Bij niet reageren, binnen 5 dagen, wordt er opnieuw een loting gedaan.

Veel plezier ermee!

Groeten, Annette








Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie