Winactie "Prooi"-> ja, de winnaar is bekend!

De uitslag: wie heeft het mooie boek gewonnen?  




.
Hondje Wessel heeft het winnende lootje getrokken. Hij vond het erg leuk om te doen, zo'n eerste keer. En de winnaar is......................





Beste < niet meer geldig ivm termijn> , stuur je je gegevens aan mij door? 

En mocht je het boek uit hebben, dan hoor ik graag wat je er van vond, om als gast-recensie op mijn blog te plaatsen.

Ik hoor je graag,
groeten, Annette Overvoorde











**************


PS: 

Wil je kijken hoe de loting tot stand kwam..neem snel een kijkje ..



Alle lootjes gingen in een bakje, en Floor & Wessel wilde heel graag meedoen.



Ok, Wessel, zei Floor, je moet goed opletten nu..je geeft ons een lootje en dan krijg jij een brokje..



Wie heb je getrokken Wessel? Laat me is kijken?




Welke naam staat erop?





Ja! Samantha Scherps ..die heeft het mooie boek gewonnen.

Bedankt Floor & Wessel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Simone van der Vlugt- Schilderslief

Thriller Recensie: Loes den Hollander - Geloof mij nooit.

De Camino - Anya Niewierra - De recensie